söndag 22 maj 2011

Stora bolags ovilja

Stora bolags ovilja del 8

Holmens måtte tro att jag är en idiot eller nåt...fast nu band de faktiskt ris åt egen rygg med sista mailet jag fick, eller ja deras sk jurist gjorde det. För han visade att han inte HAR EN SUSNING om vad ärendet egentligen gäller. Och påstår att jag skulle hävdat att det är timmerbilar som kört sönder vägen...nej det har jag ALDRIG sagt för dessa skulle sätta sig lika illa som vår bil gjorde, om inte värre när vägen var så sönderkörd utan det var och förblir SKOGSMASKINER MED SNÖKEDJOR på, inget annat, som slet sönder vägen. Desutom hävdar han att det var tjäle i backen, fel igen...för det var det inte..hade det varit tjäle så hade inte vägen slitits sönder heller....då hade "bara" snön varit moddig...........men men, det är bara att fortsätta kampen om att få rätt mot dom...som jag bad om föut, maila dom gärna och ifrågsätt hur de kan behandla folk så som de behandlar oss och reblogga GÄRNA min lilla följetong om oseriösa Holmen skog som inte vågar medge att de agerat felaktigt mot oss, inte bara en gång utan flera gånger nu.
Själv tänker jag INTE ge mig...
Kramelikram därute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar