måndag 23 maj 2011

Kattungar...


Detta är senaste tillskottet i vår familj...eller ja en av 3 knoddar..lilla Marie..ja hon kan tingas för flytt i juli men villkoret är att hon och hennes bröder INTE får bli sommarkatter och att de blir märkta. Och de är ej gratis heller utan 150 kr vid tingning (som ej återfås om du ändrar dig) och 250 kr till vid hämtning. Önskas vetrinärbesiktning så tillkommer den kostnaden.
Lämna ditt mobilnummer så hör jag av mig till dig!!


Kattungarna finns i Hudiksvalls trakten!!

3 kommentarer:

  1. BRA ATT DU TAR BRA KATTBESLUT... =0)

    HEMIKRAMAR

    SvaraRadera
  2. Självklart att man måste vara försiktig med sina katter..ingen av mina små har hamnat i tillfälliga hem,bara permanenta...man måste vara försiktig med djuren..kramelikram

    SvaraRadera
  3. Jag saknar de små liven jag hade för många år sedan... =0(

    Hemikramar

    SvaraRadera