söndag 22 maj 2011

3 små knoddar...tíllbaka igen.


Igår fick jag agera barnmorska åt vår honkatt Mimmi...hon fick sin fjärde kull ungar...2 pojkar och en flicka vekar de vara..alla vita med pyttelite grått på huvudet... Gissa om hon är en stolt mamma?? Skickar in bilder så småningom..
Som ni förstår så har datorn äntligen kommit fram igen..vi är på plats i vår nya fina lägenhet...trivs som fisken i vattnet..de är så fint här..nyrenoverat och dessutom varmt...inget draghål och inga mögel o fuktskador här inte..
Min fd hyresvärd beter sig som om allt ska vara efter hennes pipa...trots att hon har städ skuld till oss försöker hon slingra sig ur det..hon vill kompromissa påstår hon,men de ska endast vara på hennes villkor-inte ska nån annan ha rätt att säga nåt...hoppas ingen går i hennes nät o råkar lika illa ut som oss...Denna människa skulle dessutom föreställa vän..på sina villkor ja, samlar på allt som sagts har hon gjort...inte en människa att lita på alltså..hon vågar dessutom inte komma o träffa mig, väl medveten om att hon gjort bort sig antar jag......hmmmmmm...Hon kommer nog tyvärr sluta som en bitter människa...inget man önskar nån men kan man inte vara vänlig och prata med andra som vuxna människor gör och finna sig i att nån blir arg...ja då är man inte vuxen i mina ögon...och inte är man vän heller....

Kramelikram på er därute, nu ska vi fortsätta packa upp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar